Kérdések és válaszok a digitális útdíjtermékkel kapcsolatban!

Regisztráljon másodperceken belül, és teljesen matrica nélkül hajtson el.

Hogyan működik a regisztráció?

Ilyen egyszerű:

1

Útdíjtermék kiválasztása

Te választod ki az útdíjterméket, amelyre szükséged van a Magyarországra/Magyarországon keresztül történő utazásodhoz.

2

Rendszámtábla és fizetés

Add meg a rendszámod, és győződj meg róla, hogy helyes! Ezután válaszd ki a fizetési módot.

3

A termék aktiválása

Néhány másodperc / perc elteltével e-mailben visszaigazolást kapsz a szükséges információkról. Most a rendszámtábláid sikeresen regisztrálva vannak az útdíjállomáson, és elhajthatsz matrica felhelyezése és várakozási idő nélkül!

Azonnal érvényes, nincs várakozási idő!

Rendszámaid azonnal regisztráljuk a hivatalos magyar útdíjszolgáltatónál, másodperceken/perceken belül indulhatsz az útra!

Az "M"-el jelölt magyar autópályákon és gyorsforgalmi utakon való közlekedéshez elektronikus matrica szükséges minden gépjármű esetében, amelyet automatikusan ellenőriznek a rendszám alapján. Összesen öt járműosztályt különböztetünk meg. A 7-nél több üléses személygépkocsik magasabb útdíjat kötelesek fizetni, mint a legfeljebb 7 üléses személygépkocsik. A vontató pótkocsikra, amik 7-nél több üléses járműhöz vannak kapcsolva, további útdíjat kell fizetni, és az U kategóriába tartoznak. A legfeljebb 7 üléses személygépkocsik esetében a pótkocsira nem vonatkozik további úthasználati díj. A lakóautók mindig a D2 járműosztályba tartoznak, függetlenül a jármű össztömegétől. Elmagyarázzuk, hogy a rendelési folyamat során melyik útdíj matricára van szükséged. Ha véletlenül egy díjköteles útra hajtasz matrica nélkül, legfeljebb 60 perced van a matrica megvásárlására. Ebben az órában nem kell további díjakat fizetned.

Nem. A sikeres regisztráció után már nincs szükséged fizikai termékre. A digitális matrica a te rendszámodhoz szól, és a rendszer automatikusan felismeri, hogy a digitális matrica érvényes-e, és mennyi ideig.

Miután kifizetted megrendelésed, azonnal megkezdjük a rendszámok regisztrálását a nevedben. Ez általában kevesebb, mint 2 percet vesz igénybe! A magyar hivatalos útdíjszolgáltatónál történt sikeres regisztráció után e-mailben kapsz egy regisztrációs visszaigazolást a szükséges információkkal. Útdíjterméked érvényes, és már indulhat is a vezetés!

Igen, a regisztrációs igazolást magaddal vinned annak bizonyítékaként kell, hogy a jármű adatai rögzítve lettek az adatbázisban a meghatározott érvényességi időre. Emellett az átvételi elismervényt is meg kell őrizni legalább két évig az esetleges panaszok esetére.

A következő fizetési módokat kínáljuk: PayPal: Hitelkártya, Giropay, Sofortüberweisung, iDEAL, EPS, S€PA, PayPal.